Bäst

Gröna Lund idag har varit helt perfekt! Är dock sjukt trött och yr, känns som bara mitt huvud snurrar inget annat... Vi kom till Gröna Lund runt tjugo över tolv sen tog djugårdsfärjan över till Gröna Lund, mysigt var det! Det första vi åt var kvasten. Haha för er som inte vet så var det min morfar som ville dit, vilket betyder att han åkte allt! Så roligt! Morfar och jag satt bredvid varandra, medan Alex fick sitta själv bakom. Stackarn... 
 
Alla andra gånger jag har varit där har jag bara åkt kvasten, men nu du! Jag åkte Kvasten, Twister, Blå tåget, Jetline, Rock-Jet och Tekopparna. Sen så gick vi också i Lustiga Huset och Pettson och Findus Värld. 
Haha, morfar åkte allt utom Rock-Jet men jag och Alex åkte Jetline minst 5 gånger. Mamma och morfar åkte från Gröna Lund runt fyra men jag och Alex stanna till sju. DVS att vi var där i cirka sju timmar. Ja vi var trötta... 
 
Men fy vad kul det var! 
 
Tack, morfar, mamma och Alex för idag! Ni är bäst! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback