Den där Nicole

Nicole övertalar mig alltid. Så nu ska jag försöka börja blogga igen. VIlket kommer funka i cirka två timmar men men. 
 
Dagen har varit helt okej faktiskt, jag vakna nio gick upp efter minst en timme gjorde lite frukost. Runt ett gav jag mig av på min longboard till gullmarsplan och var där och vänta på pappa som självklart kom 20 minuter sent... Sen åkte vi till gudö och tog ner några hyllor som jag ska ha här i stan. Sen åkte vi tillbaka till söder och fika med en person. Sen åkte vi till min systers cafe, busade lite med Liam och åkte sen på jagt med Jessie och Liam efter en hoppgunga. Vi hitta en bra! Så nu väntar jag på en massa bilder på när den busiga använder den! Sen har jag inte gjort mycket mer.
 
Sitter just nu och längtar efter choklad. Funderar på att duscha...
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Nicole Lagerkvist

jag duscha nyss ifall du undra

2013-08-14 @ 20:59:11
URL: http://nicolelily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback