Första skoldagen

Och det känns super bra! Jag fick börja i en fin klass, men vad som verkar som en bra lärare. Men det pratar vi om lite senare. 
 
Kom hem runt 12-13 tiden gjorde mat då, vilade ett tag sen så stack jag ut på en promenad som slutade på 1,2 mil... Gick förbi farmor och fick glass. Jättegott sen så stannade jag där i kanske en timme. Höll på att somna i soffan. Min farmor är underbar! Det är kul att vara med henne, och hon är så snäll! 
Gosade lite med hennes grannes hund. Sen så gick jag vidare hem. 
 
På väg hem träffade jag en gammal tant på 95år som berätta om sig själv, alltid lika roligt. Händer nästan alltid att gamla människor pratar med mig, det är jättekul!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback