Lärkännamig

Senaste

Låt du hörde: Ride - Lana Del Rey

Serie du såg: Sjunde himlen.

Mat du åt: Spagatti och köttfärssås. 

Kram: Jessica

Puss: Liam

Känslan: Orovad

Bråk: Ingen aning.

Resa: I brum brum bilen

Glädje: Mina vänner och familj

Längtan: Att få veta svar som jag inte vet

Dröm: Om natten eller vadå?

Personen du träffade: Pappa

Gången du var utomhus: Några timmar sen

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: 50'/50

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: MAX

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Sommar eller vinter: Sommar

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
-  Smör

- Ketchup

- Ost

- Grönsaker

- CHOKLAD (MITT EGNA KYLSKÅP SOM FINNS I MITT HUVUD) 

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Familjen

- Alex

- Nicole 

- Mina djur

3 saker du inte kan äta?
- Sniglar
- Broccoligratäng
- Tomat

Två saker som gör dig glad
- När allt är helt fantastikt

- När jag har det bäst med Alex eller familjen och vännerna

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Tänker

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback