Låt mig säga förlåt Nicole

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nopp 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja
Hur många har du varit kär i? På riktigt, en
Är du kär just nu? Ja
 
 
Tio frågor om dig själv.
Namn? Ida
När fyller du år? 14 januari
Några piercingar? Gills öronen? 
Vad har du på dig just nu? OnePiece...
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag alltid försöker och inte ger upp
Vad är du bra på? Skratta...
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och Alex
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon
 
 
3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Tror ingen vet allt
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag har mest kul med Alex och Nicole
Vem är snyggast av dina vänner? Jag har bara snygga vänner
 
 
10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Stressat, haft kul, gått, städat, tänk och kollat film
Vad ska du göra nu? Sova
Har du gjort något dåligt idag? Jag gör aldrig något dåligt...
Vad har du ätit idag? Macka, hamburgare och lasagne
Har du duschat idag? Nä
Är du trött nu? Ja
Vad händer idag? Jag ska sova om jag får... 
 
 

Annat.
Hur mår du just nu?  Jag mår skit bra faktiskt
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 22:21
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se, weheartit.se

 

Musik. 
Lyssnar du på musik just nu? Nej
Vilket är ditt favoritband/artist? Ehm... Oj
Vad gillar du för musik? Jag gillar allt typ

 

Kärlek.
Är du kär just nu? Jaaaaa!!
Har du kysst någon idag? Yes I have
När kysste du någon senast? Några timmar sen
Är du romantisk? Nja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? FÖRHÅLLANDE
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Vem sov du senast bredvid? Alex
Hur ska din tjejen/killen vara? Han ska vara som Alex

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback