Morgon

Hoppas ni har fått en bra morgon! Själv har min varit sådär, självklart mådde och hade jag det bra tills mamma bestämde sig för att gå upp... Ja, så förmodligen blir det inte ens en bra nästsista dag på sommarlovet. Är jag förvånad? Nej. 
 
Innan jag började gå upp så log jag och tittade på Ray William Johnsson's videos på youtube. Något jag fastnat för väldigt mycket, han är riktigt duktig! 
 
Idag är planerna att vi ska åka och klippa oss. Jag är inte så jättesugen men jag måste klippa mig, funderar dock bara på att klippa topparna. Sen ska vi in till midnattsloppet, någon annan som ska dit? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag tycker att den luktar JÄTTE gott. Älskar den verkligen. Luktar ungefär som sån här vaniljkräm på tårtor haha:)

Svar: Haha fett bra! Hur luktar vaniljkräm på tårtor :O
Ida

2013-08-17 @ 10:40:44
URL: http://hannast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback