Rättare sagt

Usch! Vaknade riktigt bra... Men tyvärr så blev inte resten av morgonen lika bra, vem vet det kanske vänder? Iallafall så vaknade jag runt nio bredvid min favorit. Jag gick upp och duscha och gjorde mig iordning medan Alex låg kvar i sängen och sov. Nu sitter jag här i sängen medan Alex fortfarande sover, haha! Söt är han ändå.
 
Jag är dock på dåligt humör. Vilket inte är kul om man träffar mig idag. 
 
Ovasett vad ska jag sätta på mig ett leénde idag då vi ska till Gröna Lund! Morfar som har "tvingat" oss. Världens bästa morfar som är så rolig. Det blir säkert sjukt kul. Jag har inte varit där på 2-3 år tror jag, så vi får se hur det går! 
 
- Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback