15 dagar

 
Godmorgon! Hoppas ni är redo för en ny dag! För det är ju just vad det är idag... Som ni nog förstår själva, men ändå. Idag är det 15 dagar kvar till Julafton och jag har ingen julklapp till någon. Vet verkligen inte vad jag ska köpa till någon... Måste jag? Nej men det är väl mysigt. 
Vet iallafall hur jag ska fira Julafton men det får ni veta då! 
 
Imorse vaknade jag runt tjugo över 8 av att det kom en hund upphoppande i min säng. Hm.... Yes okej... Åt frukost med pappa och Fia och nu hade jag lite tid över så tänkte att jag kunde spändera den med att blogga lite, inte dåligt tänkt va? 
Förmodligen så åker jag inte och tränar idag... Pappa tror inte att han hinner och då gör ju förmodligen inte jag det heller eftersom vi ska äta middag hos farmor idag! Jätteroligt. Men nu måste jag börja fixa mig, adjööös! 

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

sv; tack så mycket :D
så fin du är :)

2013-12-10 @ 17:57:38
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback