2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag vet inte riktigt, jag försökte nog bli äldre under 2013. 

Hur har ditt 2013 varit? Det har varit bra. Vårterminen i skolan var tuff med många nationella prov och mycket problem med klasskompisar, jag ändrade helt enkelt på mig. Men sedan nu på höstterminen i en ny skola och dessutom gymnasiet så har det varit helt perfekt. Jag går verkligen i världens bästa skola och har lärare som bryr sig om mig! Kärlek till de! 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag tycker 2013 har varit jättebra, men absolut kan det bli bättre. 

Blev du kär i år? Mer kär för varje dag som går, jag älskar min fina pojke. Men vi blev tillsammans 2012, vilket gör att jag blev för "första" gången kär i honom då. Men absolut blev jag mer kär i Alex iår! 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Den 2 September då det var Alex och min ett års dag! 

Vad är din största framgång 2013? Att jag tycker att gymnasiet är så roligt och att det gått så bra! 

Bästa köpet? Min dator förmodligen! 

Vad spenderade du mest pengar på? Jag vet inte riktigt säkert något som går att äta. :D

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja absolut, Alex och att jag kom närmare min morfar! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up, Hey brother

Vem har du umgåts med mest? Alex skulle jag kunna tro. 

Bästa minnet från 2013? Oj! Jag vet inte riktigt men förmodligen något minne när jag varit med Alex eller familjen. 

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja! Hela 2013 ♥ 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer stunder med kompisar och många äventyr på sommarlovet.

Vad önskar du att du gjort mer? Gjort det bästa av allt. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Slutat ha så mycket ångest och levt ordentligt i stället. 

Favoritprogram på tv? Teen wolf säkert.

Största musikaliska upptäckten? För mig personligen var det Avicii.

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag gick ut på en resturang och åt middag med min familj! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Vet inte riktigt vad det skulle varit.

Vad fick dig att må bra? Att börja i gymnasiet och Alex.

Vem saknade du? Vet inte riktigt.

De bästa nya människorna du träffade? Oj jag vet inte riktigt, förmodligen de i min nya klass. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Sluta oroa dig, det går bra! Okej att göra fel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback