Beslut?

Såg precis slut på ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn. Den serien är så underbar att se... Jättefin "gamalserie"!
I det avsnittet jag såg så skulle Vilma bestämma sig om hon skulle med sin mamma till Afrika eller stanna i Skärgården med sin pappa. Snacka om att bestämma sig i sista sekund... 
 
Jag har grymt svårt för att bestämma mig. Alltså i allmänhet. Det kan handla om precis vad som helst, larviga saker enligt andra men jobbigt för mig tyvärr. Dock försöker jag verkligen öva på det här. Men ibland går det inte alltid så bra. 
Idag så skulle jag äta lunch och stod länge och funderade på om jag skulle dricka cola, festis eller vatten. Tillslut bestämde jag mig för vatten... Så där har ni ett litet exempel. 
Ganska jobbigt kan jag erkänna... Men jag får ta några steg i taget. Det är säkert många i min omgivning som också tycker det här är jobbigt, det vill säga att jag beter mig som jag gör. Men det här är jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback