Det blir så

Det blir så när man inte bloggar. Vet inte riktigt var all tid försvinner iväg? Men någonstans farr den iväg... Idag har det inte hänt så mycket speciellt förutom att vi fick se på film på historia lektionen. Bröllopsfotografen såg vi på! Jag som har sett den ungefär 2-3 gånger innan var inte så jätteintresserad men den filmen är så sjukt bra. 
Självklart såg vi inte bara på film för att det är roligt utan för att det har med vårt case att göra. För er som inte vet vad ett case är så kan jag berätta att det är en period på 6-7 veckor då man jobbar runt ett speciellt ämne i alla ämnen utom matte och språk (då tyska för min del). 
 
Det är enligt mig sjukt kul! 
 
 
- Kroatien maj 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback