Godmorgon för folket

Godmorgon eller god förmiddag. Idag vaknade jag runt åtta och kunde verkligen inte somna om! Usch fy. Så jag bestämde mig att se på julkalender klockan 8.45. Som vanligt var programmet super bra! Efter att den kvarten var över så bestämde jag mig för att se på, hör och häpna, Teen wolf. 
 
Det låter verkligen som det enda jag gör är att se på serier. 
 
Kan berätta att det är väldigt spännande och att jag inte riktigt vet vad jag ska göra nu när jag är på den sista säsongen. Oh... Satt (nästan) och skrek och grät på samma gång nu när jag såg avsnitt 11 på säsong 3. Vad ska jag göra när denna säsong är slut? Gå i ide tills nästa säsong kommer. Om det nu kommer någon mer. Oj, vad gör jag om det inte kommer någon mer säsong... Åh nej. 
Oups...
 
Idag ska jag och mamma iallafall åka och tvätta bilen då vi snart ska upp till Fjällen. Sen så ska vi tvätta en massa mattor och annat i vår tvättstuga här i området. Jag ska även göra knäck till Julafton och om jag hinner skulle jag vilja gå och träna. Vilket jag nog inte hinner och det är ganska bra då jag har mått väldigt dåligt nu på morgonen. Men kanske vi får se... 
 
 
Ett år sen mina kära vänner, när jag jobbade dagarna innan jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback