Godmorgon godkväll och allt där i mellan.

Hoppas allt är bra med er! Själv är det toppen med mig, jag mår så bra! Det gick super bra för mig på matte provet så jag är verkligen hur nöjd som helst! 
Efter skolan så gick jag och handlade i Sickla på ica, handlade korv, julmust och godis. Sen tog jag bussen hem och någon halvtimme timme efter jag kom hem så var Alex hära! 
Mamma har åkt i väg på julfirande och jag och Alex har precis ätit god middag. Mums! Korv och pommes frites. Nu är jag mätt och belåten! Jag tror att jag och Alex ska kolla på någon film eller sova. Vi är helt sjukt trötta, vet inte riktigt varför men så är det. 
 
 
- Kolla vad den killen växer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback