Jobbigt att ta sig tid

Som min rubrik lyder så har jag verkligen inte haft tid att blogga. Dagen har varit full med saker att göra! Hade igår tänkt att jag skulle blogga på väg till skolan det vill säga när jag var på bussen. Men då träffade jag en kompis som jag åkte med. Sen har jag gått i skolan som vanligt. 
Skyndade mig hem efter skolan och sen när jag kom hem så plockade jag ihop det sista och pussade på katterna och sedan satt jag i bilden med pappa på väg till Friskis för att träna lite på gymmet. 
När vi väl var där kan jag berätta att jag hade jättekul, tycker det är extremt kul numera att träna. Idag tränade jag andra dagen i rad och imorgon ska jag förmodligen träna igen... 
Trött är jag, men jag börjar kvart över tio imorgon så det är jätteskönt! 
 
 
2005, när jag var på väg till skolan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback