Julafton

Igår var helt fantastiskt! Åh så kul jag hade, tack alla som var med för allt! 
Runt kvart i två kom pappa och hämtade mig så åkte vi till farmor för att bara snabbt säga god jul. Åt lite godis och fick en julklapp av henne! Jättemysigt! Mina kusiner som skulle till henne var inte där så jag han inte säga hej till de.
När vi kom hem till mamma igen så var redan morfar där! Sa hej till honom och slog in några julklappar som pappa bad mig göra. Sen åt jag också gröt till lunch, gott!
Runt tio i tre kom Johan, Johans pappa Stefan och Stefans flickvän Pun! 
Jätteroligt hade vi! 
Efter Kalle Anka så öppnade vi julklappar. Jag fick jättebra saker! Bara saker jag behövde så tack så jättemycket för det! 

Och nu ska jag av bussen så... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback