Juleljus

 
Juleljus i mitt fönster. Tycker det är så otroligt roligt att fota allt som finns att fota på julen, så fina ljus, saker, snön och människor. Antingen är man en glad och positiv människa eller så är man butter och negativ människa på vintern. Eller? Vad tycker ni? 
 
Om ni undrar vad jag har gjort all denna tid. Så har jag pluggat, hela tiden! Oj... Eller jag har iallafall försökt så gott som möjligt. Funderar på om jag ska stanna kvar i skolan imorgon så jag kan sitta med läraren. Föresten så börjar jag 10.15 imorgon! Yes! Jag kom ihåg det, haha! Aja ska fundera på det där med att stanna kvar i skolan men nu vill jag börja sova. Eller lägga mig ner i sängen iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback