Julen 2013

 
Här har ni tre bilder från julen. Tyvärr tog jag inga bilder på Julafton då jag faktiskt helt glömde... Så kan det gå. Tråkigt men så är det. Får ta bilder nu när jag är uppe i Sälen!
 
Jadu, det blåser nog halv orkan här men nu sitter jag inne i stugan och värmer mig. Vi har inte varit ute och åkt skidor idag. Utan vi har bara gått och hämtat skidor, pjäxor, stavar och liftkort. Vi fick helt nya pjäxor vilket är ganska härligt. Fina var de också, fin färg. Haha... Turkos/ljus blåa... 
Sen så var vi även förbi Ica och handlade lite och det var då vi kände att det blåste så mycket. 
 
Men imorse vaknade jag klockan sju av att mamma väckte mig, jag gick upp och duschade och plockade ihop det sista. Klockan 09.18 satt vi i bilen och klockan tre så var vi framme. Hoha! Duktiga... Klagade faktiskt inte så mycket, jag tycker det gick jättebra! 
Vi bor då i en stuga där mammas kompis med tre barn redan bott i sen i söndags. Jättemysigt är det här! 
Imorgon ska vi börja åka... Men nu får vi åka lite var som helst, då det typ är lågsäsong. 
Men där stugan befinner sig i är Lindvallen och jag ser backen ifrån vardagsrums fönstret.
 
Well hello there...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback