Julklappar

 
Här ser ni lite hur min dag har varit. Jag kom till skolan ungefär tre minuter för sent vilket är väldigt bra gjort då min buss var cirka en 10 minuter - en kvart sen. Men kom till skolan och hade samhällskunskaps prov på än gång. Provet gick bra, dock gick min dator sönder mitt under provet vilket gjorde att jag i ilska började gråta och sedan började jag gråta igen för att jag grät... Jaha okej. Men efter provet så hade vi en skön historia lektion. Efter historia lektionen så fick jag ännu ett försök att göra provet med mer tid. Skönt! Blev klar! 
 
Sprang ner till lunchen med Martin och Kevin och åt lunch sedan anslöt Alexander oss. Efter jag ätit upp så skyndade jag mig till bussen för att komma hem och träffa Alex. Träffade den pojken i några timmar och bara myste, vilket var helt underbar. 
 
Pappa hämtade mig ungefär tio över fyra. Vi åkte till Nacka Forum och träffade Johan (min bror för de som inte vet). Vi åt och sen gick vi runt i några timmar och letade julklappar. Kom hem med en egenköpt paket och två paket som pappa köpt. Slog in de och nu ser de ut sådär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback