Let it talk

Å där försvann (nästan) sista dagen på den här terminen. Tänk er, imorgon har jag gått en termin på gymnasiet! Stor tjej är jag! 
Den här dagen har varit helt perfekt. Jag har hoppat rakt upp och ner och flippat ur i skolmatsalen. Men varför får ni inte veta förrän det hemliga händer. AHhhhhh! Häftigt kan jag verkligen säga. 
 
Fick tillbaka två prov som gick galant! Och såg på film på studietiden. Sedan slutade jag tidigare på tyskan och var hemma innan fyra. Kom hem och la mig bara ner i sängen. Planen var att jag skulle gå och träna men det hände inte och skönt var det. Jag behövde vila då jag hade kännt lite irritation i halsen och hade ont i magen. Men jag tränade lite hemma. 
Sedan efter så låg jag i badkaret i ungefär 30minuter och bara njöt. 
 
Mamma och pappa kom hem samtidigt. Blev ganska förvånad, haha båda? Någon är i fel lägenhet... Nej men det var kul. Dock fick jag inte gå ut och säga hej utan jag fick stå i mitt rum eftersom mamma hade köpt mig julklappar. Undra vad det kan vara... 
 
Har ni köpt några julklappar? Eller gör ni ens det? 
 
 
Skolavslutning från 9:an... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback