Minnen

Det här med att blogga. Jo ja okej. Jag ska och jag vill. Tycker faktiskt det är extremt kul! Men de senaste dagarna har jag verkligen inte haft tid. Det har varit lite jobbigt men för det mesta har jag kunnat slänga in ett litet inlägg om vad som händer. 
Dessutom känner jag att jag måste börja dokumentera mitt liv med bilder mera. Åh bilder, älskade bilder. Jag är verkligen ett freak i bilder. Om jag räknar på bilder jag har i mitt rum nu så är det 13. Hm... Fler ska det bli. Men då har jag räknat bort "konstnärsbilder". Jag tycker som sagt bilder är fint. Många bilder gör ju att vi kommer ihåg. Att komma ihåg kan nog vara en av de viktigaste egenskaper vi har. 
Mina närmaste är nog medvetna om att jag är galen på att ta bilder på allt då de nog har haft en kamera rakt framför ansiktet ett antal gånger. Möjligtvis har de flesta av mina närmaste blivit lite galna på det här då och då och därför svarat med en galen min, men den ni har jag också fått på bild! 1-0 till Ida!
Tänkte därför nu låta er se lite bilder som jag har i en extra hårddisk här vid sidan av! 
 
Ja jo, 2010 - 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback