Mys

Hoppas dessa två dagar då jag inte bloggat har varit bra utan mig. Jag mådde inte riktigt bra igår och beslöt mig därför att bara ta det lugnt hela kvällen. Somnade runt halv elva har jag för mig. 
Vaknade imorse runt åtta och var ändå trött! Hm... Men jag gick in till mamma och vi såg på julkalendern tillsammans. 
Klockan 12 var vi iväg och klippte oss och åh vad skönt det blev! Kan berätta att jag nu har flera cm kortare hår. Skönt! 
Alex kom till frisören och sen åkte vi till Maxi och handlade med mamma. Hans pappa och mamma kom sedan och hämtade oss och vi åkte till Gustavsberg för att byta en sak som de köpt men varit trasigt.
Vi åt där och kom sen hem till Alex och sen dess har vi bara myst! 


Och nu spelar Alex och Ludde minecraft... Skype... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback