Regn med mera regn

Nu har vi suttit i bilen i ungefär tre timmar och en halv timme. Det går faktiskt bra. Det är dock lite trängre än det var när vi åkte upp till Sälen, då vi har med oss en extra person i bilen och några fler skidor. 

Om jag har varit otydlig så bodde jag och mamma hos en av mammas kompisar som heter Leif. Han fick två platser över när hans son och någon mer åkte hem. Så då tog vi de. Sen nu när vi åker hem så har vi med oss Nicklas i bilen eftersom de blev av med en bil då Leifs andra son åkte hem. 

Men som sagt så har vi åkt bil ett tag och stannat en gång. Vi åkte hem lite tidigare än vad vi hade tänkt oss.
Men det regnade i backen och vi blev jätteblöta, dessutom så blåste det kallt. Så vi orkade inte med så många åk. 
Men jag åkte iallafall röd backe idag. Förväntar mig ett diplom av något slag. Jag är faktiskt ganska glad och stolt över att det gick bra idag! 

Bra avslut på den här resan! Det tackar vi för! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback