Silverado

Halloj! Hoppas eran dag har varit jätterolig och att ni har en fortsatt bra kväll. Min dag har varit bra! Först så gick jag i skolan så de flesta tonåringar gör mitt på dagen. Skolan rullade på och när jag slutade så satt pappa i bilen och väntade på mig. Vi åkte hem och sedan så plockade jag ihop mina grejer som skulle till mamma och sen så gick vi ut på stan. Vi handlade lite saker som pappa skulle ha med sig. 
 
Sen gick vi upp och tog det lugnt. Vi gick upp i lägenheten en jättekort stund och bara hämtade sakerna så egentligen så tog vi det inte så lugnt men aja. Vi åkte sen till pappas kompis och sedan vidare till Silverado för att träffa och äta med Johan där. 
 
Hade jättetrevligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback