Splash

 
 
Äntligen! Kom vidare från bana 103... Ja ni hörde rätt, numera ligger jag på bana 104. 104 hör ni hur mycket det är! Jag har helt enkelt blivit beroende. Ber om ursäkt om ni får en massa förfrågningar på facebook vänner därute... 
 
Nu har jag verkligen tagit det lugnt. Pluggade lite tyska som jag har muntligt prov imorgon på. Det kommer gå bra! 
Idag var jag ju som sagt på Friskis med Maja, det var jätteroligt! Vi körde pyttelite ben och sedan så körde vi resten armar. Sen körde vi kondition i 10 minuter sammanlagt också. Jätteskönt! Å sen så sprang jag med Maja till hennes busshållplats. 
När jag kom hem så vilade jag i kanske en timme eller mer. Sen plugga jag om sagt och åt och sen så gick jag och pappa å tvättade i tvättstugan. 
Duscha har jag också hunnit med!
Men nu ska jag äntligen sova. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback