Svart och vit

Jag hänger på ett av de coolaste ställena ever. Nej Ida det gör du inte, du är nämligen i tvättstugan och har varit i en och en halv timme. Jag har egentligen inget att klaga över. Men jag är lite hungrig... Har inget minne om jag har ätit lunch idag, men om jag tänker efter är nog svaret nej. Åt frukost vid tiotiden/elvatiden... Hm...

Iallafall så har jag hunnit med några saker idag. Jag och mamma har nämligen varit och tvättat bilen på OKQ8, de har ett stort tvätta-själv-rum där man kör in och parkerar bilen så tvättar man den där med högtryckstvätt och dammsugare osv. Väldigt smart faktiskt och billigare än att bara tvätta utsidan på en automatvätt! 

Sen åkte även jag och mamma till Tyresö centrum. Där gick vi på en fika på espresso house! Det var jättegott, testade på en ny te smak som var god... Men jag har glömt vad den heter. 
Sen gick vi vidare till H&M där mamma hitta en klänning och jag hitta två julklappar till en person! Sneaky... 
Jag hitta även en fin klänning men nej, jag har för många redan. Haha! 

Nu ska vi börja gå! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback