Tränings dags

Måste säga att jag är väldigt taggad på att börja träna igen. Nu är det dags, nu har min kropp fått sitt lilla lov från träning.

Dock så har jag ju åkt skidor och då tränar man också! Kan berätta lite tyst för er att jag har lite träningsvärk, men det får ni inte säga till någon annan. Ganska jobbigt... Jag har riktigt mycket träningsvärk i ryggen. Kanske för att jag har spänt den så mycket när jag åkt skidor men men...

Nej men ärligt talat så är jag riktigt taggad på att börja träna igen. Vill åtminstone försöka träna 2 gånger varje vecka. Hinner jag inte det så får jag väl ta en promenad. Något iallafall! 

Fick en jättefin tränings tröja av Johan i julklapp dessutom. Så jag måste ju göra premiär på den snart!   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback