Tro att du klarar det så vet du att du klarar det!

Trött men glad! Idag har varit en super bra dag! Kom till skolan i tid, hade samhällskunskap som första lektion vilket var jätteroligt. Vi hade genomgång i ungefär mer än en timme sen så fick vi spela ett spel om det vi hade haft på genomgången. 
Efter den lektionen hade vi rast och sen var det prov! Det gick bra, mycket bättre än jag trodde och jag är jättenöjd! 
 
Efter provet gick jag ner och åt lunch med mina vänner sen så gick vi upp och pluggade matte i kanske en halvtimme eller en timme. Sedan åkte jag och Katrin iväg! Vi åkte till gymmet och tränade, det var jätteroligt. Träffade massor som jag kände och en som heter Peter berättade lite som var bra och vet och oj vad det var kul! Hade mycket roligare än vad jag haft andra gånger, dessutom så blev jag mycket tröttare! Så jag ska nog försöka gymma med Katrin igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback