Uppe med tuppen

Jo ja, alltså uppe med tuppen var jag inte riktigt. Men det var en tupp som väckte mig, hon kallas mamma. Mamma kom in och väckte min tjugo i tio och sa att det räckte med att sova nu. Jaha okej. Jag ville nog sova ett tag till men nej. 
Vaknade och satte på än gång ett avsnitt av Teen wolf. Det är riktigt spännande nu! Oh... 
Efter jag hade ätit frukosten var det bara att sätta igång. Gjorde mig färdig och så åkte jag och mamma till en loppis och letade efter en granfot. Hittade ingen där så vi åkte vidar till en affär som heter Bea och är Ica men ändå heter Bea. Haha. Nog en av de mysigaste affärerna någonsin. 
Där hittade vi en granfot och massa annat. 
 
På väg hem så bestämmde sig mamma för att jag skulle få övningsköra. Aha okej, visst. Väl inärheten av vårt hem så tänker sig mamma att jag ska åka på "motorvägen". Hm... Gick bra för att vara första gången! Åkte inte långt utan testade bara... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback