Varför inte?

Igår så märkte ni att det inte riktigt blev så många inlägg som både jag och förhoppningsvis ni vill. Men det var så mycket som hände och jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva om. Dessutom så kände jag att jag inte ville sitta vid datorn när jag äntligen fick träffa min fina kille. Alex har ju varit på skidsemester precis som jag, bara att han har varit i Österrike. Han åkte redan den 19:de och då hade jag träffat honom dagen innan. 
Men nu är han tillbaka och har sovit hos mig inatt. Så nu ligger vi här i sängen framför en stark ljusstyrka på datorn. Tanken var att vi skulle kolla på film men medan han gick på toa så tänkte jag passa på att blogga. Men han har redan kommit tillbaka...
 
Igår så hade vi väldigt roligt. Dagen började med att jag och mamma städade och plockade ur alla väskor. Vi körde också ett antal tvättmaskiner. Sedan så tränade jag och mamma tillsammans med en app som hon har laddad ner från App Store. Det träningspasset är väldigt bra, hittills. 
Sen duscha jag och några timmar efteråt kom Alex hit. Vid fem tiden åkte jag, mamma och Alex till stan för att köpa en liten present och åkte sedan vidare till Hard Rock café. Där firade vi min brors pappa på hans födelsedag. Vi hade jättetrevligt och åt jättegod mat! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Åh, hard rock café. Finns inget bättre! Älskar maten, drinkarna, stämningen... allt!

2013-12-31 @ 11:07:46
URL: http://simsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback