10 sanningar om mig.

 Jag är tyvärr onöjd över min kropp. 

Jag förlät en kompis som jag inte skulle, kommer ångra det men när vi träffas ska jag berätta för henne vad hon gör emot mig.
 
Jag ogillar inte många, men de som ljuger emot mig kan bajsa på sig eller något liknande.
 
Jag har väldigt lätt för att förlåta.
 
Jag har en kompis som tar så mycket energi. Men ändå är hon min vän, tyvärr.
 
Ungefär när jag blev tillsammans med Alex byte jag ungdomskrets, blev mer och mer irriterad på mina klasskamrater. Inget jag ångrar dock. Jag har kontakt med de jag vill ha kontakt med. 
 
Jag har en kompis som jag har känt i 8 år, hon och jag håller alltid ihop. Den enda man alltid kan lita på. Av kompisar.
 
Hata mig eller inte, men jag tolererar inte att man går runt och snackar om mig med andra. Gå fram till mig istället och säg vad det är.
 
Jag brukar säga precis vad jag tycker. 
 
Svampbob och jag är bästisar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicole Lagerkvist

Älskar dig!

2013-08-09 @ 21:00:38
URL: http://nicolelily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback