För det är alldeles gult

Eftersom jag har världens mensvärk bestämdes det av min mor och mig att vi skulle gå på en promenad så vi passade på att gå ner till en äng i närheten av oss som är helt gul, det är så grymt fint! Men självklart så tog batteriet på min kamera slut innan jag ens han komma fram till ängen så mamma fick stå för bilderna med hennes iPhone 5, dvs inte de bästa men de funkar väldigt bra. 
Sen så halvt sprang vi hem, eller dvs vi sprang då och då. Det var faktiskt ganska skön promenad, vi var ute i ungefär en timme men då stanna vi vid ängen och fota också. Vi gick och små sprang i ungefär 5,67 km. Enligt min RunKeeper. 
Nu sitter jag hemma i köket och pratar med Alex på skype. Jag saknar honom. Usch, vad jag saknar honom. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken härlig bild på dig! // Nicole

2013-07-13 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback