Fest med munkar

Imorse vaknade jag av att min mobil tjöt. Jaha då var höstlovet slut och det var bara att stiga upp. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Men även fast jag stressade lite så gjorde jag en rekorader och sprang till bussen på 4 minuter.
Väl framme i skolan så påbörjade vi skoldagen med lite samling. Trevligt! Dagen avslutades med mattelektion, vilket jag nog tyckte var det roligaste på hela dagen. Ja ni hörde rätt! Jag tycker faktiskt matematik är roligt. 
 
Efter skolan så skyndade jag mig hem och mötte upp min far hemma. Vi gick och handlade mat sedan satte vi oss här hemma. Jättekonstigt, skrev faktiskt ett blogginlägg men det försvann... Jaha... 
Jag har tyvärr problem med min dator men ska försöka fixa det så snabbt som möjligt. 
 
Hur har eran dag sett ut? 
 
 
Det råkade smyga ner munkar i påsen när pappa var och handlade... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback