Flickan

Jag har spenderat dessa första timmar idag med att stressa. Det är nämligen så att jag just nu befinner mig i en bil tillsammans med min mamma och min pojkvän. Vi är på väg ner till vårt landställe för att börja stänga ner. Vi åkte idag istället för igår på grund av att vi (iallafall jag) kände mig för att vara hemma en dag. Vilket jag tyckte var helt värt det oavsett fast jag var galet sur igår. 

Igår så kom Alex hem till mig. Jättekul, förutom att jag kände att vi inte hade någon mat så jag var hel galen. Sånt som händer. Iallafall så somna jag och Alex runt tolv. Om han var vaken längre vet jag inte.
Men sen så vaknade jag runt nio imorse och försökte då att somna om vilket inte gick så bra. Så jag gick upp i stället men bad Alex att somna om ett tag. Sen så fixade jag mackor till mig och Alex. Ställde in de i kylen och sen gick jag och duscha. Senare så jag och Alex i sängen och åt frukosten framför filmen Flickan. Ni som inte har sett den filmen måste verkligen göra det. 




Kommentarer
Postat av: Madeleine

fin bild av er!

2013-11-02 @ 16:50:32
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback