Frågor

UTSEENDE
Hur lång är du? 178
Hårfärg? Brunt 
Ögonfärg? Gröna
Skostorlek: 39 / 40 
Är du nöjd med ditt utseende? För det mesta
Är du mogen? Absolut men jag kan även vara lite omogen... 
 
 
TYCKER DU OM ATT…
Kramas? Ohja
Kyssas? Absolut
Prata? Hela tiden
Sova? Men ja tack
Gå upp tidigt? Helt okej ibland...
Lyssna på musik? JA
Vara ensam? Ibland kan det faktiskt vara skönt
Att vara kär? Ja helt underbart
Vara i skolan? Skitkul!
Kolla på film? Underbart roligt
 
 
KÄRLEK
Är du kär? Ohja
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Kanske hänt men inte på senare tid... 
Är du rädd för kärleken? Nä 
Har du kysst någon som varit riktigt dålig på det? Det kan jag inte minas
Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? Har* 
Har du någonsin gillat något utan att berätta det för personen? Ingen aning 
 
 
BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? Nej
Däckat? Nej
Tycker du att det är coolt att supa? Inte ett dugg
Kysst en främling? Nej
Pussat en tjej? Någon kompis när jag var mindre
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Haha nej
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja säkert
Smygit ut? Nej
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nä 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Aa
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? Väldigt många gåner
Vaknat av att du gråter? Ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Tror inte det
Slagit någon på skoj? Heh... Ja
Blivit slagen på skoj? Ja
Har haft snöbollskrig? Såklart
Inte sovit på en hel natt? AA
Blivit jagad av polisen: Nej haha
Varit på sjukhuset? Japp
Sovit i över 12 timmar? Aa 
Varit ute en hel natt? Tror inte det
Bråkat med en vän? Ja
 
 
FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Helt underbart
När kramade du någon sist? Fyra timmar ungefär
Saknar du någon speciell person? Ja lite
Har du svårt för att bli kär? Nu har jag när jag väl har den perfekta
Är du singel? Nepp
 
SENAST DU...
Åt: En timme sen ungefär
Pratade i telefon: Några minuter sen
Var arg: Hm... Vet inte riktigt
Kysste någon: När jag träffade Alex sist
Sov hos någon i samma kön: Oj det var länge sen
Sov hos någon i motsatt kön: Några dagar sen
Fick en komplimang: Kommer inte ihåg haha
Skrattade: Kommer inte ihåg idag någon gång
Grät: Igår har jag för mig... 
 
HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: Tror inte det
Hånglat med nån riktigt ful? Nä 
Hånglat med fler än 50 pers? Nej absolut inte
Gjort något riktigt dum? Japp
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på någon nyårsafton? Ja?
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Gått mot röd gubbe!!! 
Skämts över dina föräldrar? Säkert
Sagt jag älskar dig och menat det? JA!
Tagit droger? Nej
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Dumma idioter som inte tänker
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Vet inte
Är du ensam nu? Yes 
Vill du gifta dig? Ja åh verkligen
Vill du ha barn? Ja då
 
 
 
SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng? Alex
Såg dig gråta? Pappa eller Alex
Smsade dig senast? Alex
Kramade dig? Katrin 
Du sov hos? Alex
Smsade dig: Alex
Ringde dig: Pappa
Skrev till dig på Facebook: Mamma
Du pratade med: Pappa
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? Vet inte riktigt, kanske hänt
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Aa
Sjungit? Hela tiden
Saknat någon? Jadå
 
HAR JAG?
Digitalkamera? Nej system
Telefon på rummet? Nä
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? OHJA
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback