Glada léenden

Jag kom hem någon gång runt tjugo över fyra ungefär. Jag gick ut med Eddie på en promenad i ungefär 20 minuter sen tog jag nästa hund Mio och gick med honom ungefär lika länge. Men nu sitter jag hemma och kollar på tv. Jag kollar på "How I met your mother" vilket känns som en riktigt klassiker, den och Scrubs... He... 
 
Imorse så åkte jag till skolan som vanligt... Tills jag kom på att jag börja 10:15... Jadå... Helt okej. Jag var ju där 08:25 ungefär så jag kunde lika gärna åka hem men istället gick jag och plugga vilket var riktigt skönt. Fick några saker gjorda i skolan så det var skönt. Men som sagt nu sitter jag här och har det bra. 
 
Min syster och systerson ska komma hit idag. Jätteroligt! Vi ska äta jättegod mat, thaimat! Wohoooo! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback