Godis

Jag måste bara berätta om något som jag tänkt över länge. Så här är det... Jag såg att mamma hade tagit fram lite godis nyss när jag var i vardagsrummet... Hm gott tänkte jag och plockade åt mig några. 
 
Sen så fort när jag äter det mår jag dåligt? Hallå varför då? Det är en godisbit inte något annat. 
Varför händer det här? Jag tror egentligen det finns något absolut rätt svar för alla som mår så här men jag tror att man kan tänka över det här för sig själv. Vilket jag tänkte dela med mig för er. 
 
Jag tror att jag mår så här för att jag egentligen inte ritkigt vill utan det är mer för att det är gott. Det blir speciellt så här när jag är sjuk och vet att det inte är något bra att träna efteråt men det är ändå jobbigt att det ska vara så här. 
 
Varför det är så här vet jag inte riktigt men jag skulle tror för att jag vill ha bra kondis och ha en stark kropp. 
Jag skulle gärna träna minst tre gånger varje vecka men jag kan inte det i nuläget. Jag har andra saker att göra och det kan jag verkligen tycka är tråkigt men sånt händer ju... 
 
Någon dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback