Godmorgon godnatt och sovtime

"Ida ska du med", "Va?? Med vart" Ja typ så löd min och min fars konversation imorse. Han kom och väckte mig klockan sju för då skulle vi åka än en gång till stranden och ta upp nätet som vi lämnade kvar igår... Ja alltså det var ganska enorma vågar och ja man blev ganska blöt och ja vi fick ingen fisk. Eller jo vi fick en. 
Men när vi väl hade gått ut flera meter i vattnet med vadarstövlar på så var det bara fortsätta att fiska. Jag tog ett fiskespö och gick ut i vattnet och kastade. Denna gång blev jag faktiskt inte av med något drag. Men nästan...
Fick inte heller någon fisk...
 
Efter att vi varit där i ungefär två timmar så började det regna smått så vi åkte till Shell och fyllde på vatten och jag köpte en farsdags present till min fina pappa. Ni har väl inte glömt att det är farsdag? Det har inte jag iallafall hehe... 
 
Nu ligger jag här i min säng och dricker te och äter en banan. Samtidigt är Glee på, fast inte just nu då. Jag har faktiskt bara ett avsnitt kvar. Hm... Funderar på att spara det och kolla på Pretty little liars. Det var ett tag sen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback