Kasse, mat, människor och en hund

 
Var hälsade människor, hoppas eran dag har varit bra! Min har varit helt okej började med att ha samling och sen hade vi Svenska och Historia, vilket var roligt! Sen hade vi god lunch och avslutade dagen med Engelska och  Matematik vilket också var roligt! Blev klar med Engelskan uppgiften och kunde skicka in den redan på lektionen och det var otroligt skönt! 
 
Sen så missade jag min buss hem till pappa så jag tog en annan till Slussen och trängdes med människor. Hoppade på en prottfull tunnelbana med några jobbiga människor och sen så mötte jag pappa vid Lidl och han handla där medan jag stod ute med min hund Eddie. Sen gick vi hem och jag fick gå upp med kassen och hunden. 
 
Nu sitter jag här och funderar på att spela lite Sims....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback