Lyxhustru är jag

Ja som rubriken lyder är jag värsta lyxhustrun.  Som ni inte riktigt förstår förmodligen så har jag gjort värsta middagen. Vilket var jättegott och jag är bäst på grund av det här.

Här ser ni min grymma middag.

Bacon, potatis, stekta ägg, gurka, ketchup och saft kan det bli bättre? 

Iallafall så åt jag en väldigt sen middag. Jag var nämligen i skolan länge och kom hem lite efter fem. Gjorde en smoothie och stack ner till Friskis och Svettis. Sen gick jag där på ett pass, ett pass då man går på maskiner typ som att gå med stavar... Det kallas iallafall för IW. Det var super jobbigt men ändå lite roligt. 
Duschade där och såg sedan att jag glömt ombyttskläder så det var bara att ta kläderna jag tränat i... Inte lika roligt. Men sånt händer! 
Sen kom jag hem och gjorde maten som jag redan pratat om.

Imorgon åker jag till Gotland. Jag är inte riktigt sugen. Skulle så gärna vara med Alex men får träffa honom någon annan gång. Jobbigt men så blir det. 

Hade föresten (!) prov idag. Som jag skrev igår så pluggade jag inför provet i Tyska. Hm... Jag svarade på det mesta men sen får vi se om det blir rätt. Bara vänta och se... 

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback