Och jag är här igen

Jomen alltså vi kan ju alltid låtsas att det är morgon. För jag tänkte att jag skulle blogga, men ni vet när man tror att man har väldigt mycket tid tills man suttit med mobilen i 5 minuter och då kommer man på att det inte var så smart att sitta och kolla på de där instagram bilderna. 
 
Att åka tillbaka till skolan efter vad som kändes som en lång helg var jättekonstigt. Hade matte som sista lektion vilket är enligt mig ett jätteroligt ämne men var tog min hjärna vägen? Haha tyckte det var super svårt att förstå någoting. 
 
Men efter skolan så skyndade jag ner mig till bussen, åkte hem och plockade fram kläder... Vad händer då? Det ringder på dörren... Jag funderade ordentligt på vem det var men kollade igenom titt hållet och såg att det var i egna hög person min far. Jahap... Hallå... 
Han skulle såklart fixa lite jobb men jag frågade när han skulle åka hemåt och fick reda på snart så jag fixade faktiskt lite skjuts till gymmet av pappa. Så där spenderade jag knappt 40 minuter innan jag var tvungen att åka hemmåt för att gå på styrelsemöte med mamma. 
Intressant och roligt faktiskt, hm... Brukar inte vara det men det var lite kul att lyssna på alla frågor och svar. 
 
Nu sitter jag här i sängen efter att ha försökt att ta tag i matten vilket gick helt okej men kom ändå fram till att jag behöver min lärare...
Även är fotbollsgalan på, såklart.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback