På väg hem snabbt som ett tåg

Dagen idag har varit ganska rolig. Hade sovmorgon till kvart över tio och klockan ringde runt halv sju tiden. Aldrig ogillat ett alarm så mycket som jag gjorde då. Men lyckades halvsova med en katt som nosade mig i ansiktet. Sen gick jag upp och började plocka ihop saker som jag skulle ha till pappa eftersom jag ska sova där inatt. Vet egentligen inte riktigt varför. Är ganska ordentligt trött på att flytta runt men ska intervjua pappa till en skoluppgift imorgon så det fick bli såhär... 
Hade egentligen planerat att göra en massa roligt imorgon men nu gick ju de åt skogen så får hitta på något annat. 
Är föresten ledig imorgon så det är trevligt! 


Såhär underbart söt är jag när jag sitter på bussen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback