Para para paradise

Godmorgon, hoppas ni sov lika gott som mig. Jag vaknade först runt ungefär sju, då snooza (heter det så?) jag ett antal gånger och vaknade ordentligt sjutton över. Ha ja det var bara att börja springa runt och fixa alt. Skulle packa till Alex då jag ska sova där inatt, sen skulle jag ta fram idrottskläder, handduk, tvål osv osv.  Iallafall så han jag perfekt till bussen. Fick dock sitta och vänta i någon minut eller så... Jag som sprang, kunde lika gärna gått...!

Iallafall så blir denna dag spännande först nu på morgonen så ska vi ha Yoga på idrotten och jag är så himla klumpig så det kan bara se roligt ut! Sen ska vi till Skansen, woho! Jag ska sen spurta hem till Alex vilket är lite jobbigt. Tar minst en timme... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback