Regn

Såja då är vi på spåren igen. Hoppas ni har haft det super bra dessa timmar utan mig, haha. Jag satt nyss här i mitt rum med öppet fönster och funderade varför det började låta som det blåste så mycket. Gick emot fönstret och såg att det vräkte ner regn. Tycker det är så sjukt mysigt, älskar verkligen ljudet av regnet när det möter marken eller fönstret. 
 
Idag har jag (utom att ha lyssnat på regnet) städat mitt rum. Topp till tå! Jättefint blev det, min byrå glänser numera. Jättefint enligt mig då. Sen har jag även tvättat lite kläder... I handfatet! Haha... Nu är det så att jag inte hade tillgång till tvättstugan så det fick bli att tvätta lite kläder i handfatet. 
Men jag har även fotat lite. Mysigt.
 
Tänker tillbaka på när jag och mamma var i Kroatien och det verkligen spöregna. 
Haha... Har video på när det verkligen regnade som mest hmmm... 
 

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Så skönt efter att man städat :)

2013-11-01 @ 16:24:24
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback