Sjuttonde november tvåtusentretton

Hallå vänner, familjer och främlingar. Helgen har varit trevlig och ganska obloggig. Hm ja många inlägg blev det inte här inte. Men jag hoppas ni har överlevt och är redo för att ta nya tag denna vecka. Det är iallafall jag. 
 
Jag har väldigt mycket att göra den här veckan. Imorgon har jag prov och sedan har jag flera inlämmningar att skriva som jag inte skrivit så himla mycket på. 
Iallafall så har jag suttit och pluggat några timmar nu och hoppas verkligen att det jag har pluggat på räcker. Måste tacka mina vänner som räddade mig i nöden då jag glömt min engelska skrivbok i skolan där jag har antecknat massor. SÅ tack Rebecca och Maja! Och Alex som suttit och förhort mig på grammatik i någon timme... 
 
Helgen har jag spenderat hos Alex. På fredagen gick jag på teater med Alex och hans föräldrar. Sen kom vi till de och jag tror vi då såg på tv men är inte riktigt säker. Haha... Sen gick vi och la oss och vaknade runt nio på morgonen på lördagen. Vi gick upp efter ett tag och åt pannkakor till frukost. Mums! Sen så kollade vi på en film som hette Love Guru, den tipsar jag haha den var faktiskt rolig. Sen gick vi ut på promenad, vi gick och matade fåglarna. De blev glada!
Senare på kvällen såg vi på en film med hans föräldrar. Men vi gick och la oss i någon pause då jag höll på att somna haha. På söndagen åkte jag hem så jag var hemma till ungefär tolv och kom hem och hoppade efter ett tag in i duschen och gjorde mig iordning. Haha kaos. Sen åkte vi till ett ännu mera kaos ställe. Nämligen Ikea, köpte ljus och andra behövliga saker och tog en korv. Sedan åkte vi till Sergel och skulle se bio som de tydligen inte hade platser till, fy på er SF. 
 
Nu är jag iallafall hemma och har pluggat ett tag. Men ska börja torka bort sminket och prata lite mer med Alex och sen sova. Skönt! Imorgon är starten på en ny vecka, låt den bli bra... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback