Snart så

Så då var man här igen då. Ja... Hoppas verkligen att det ska bli en rolig helg och ska försöka mitt utyrsta att inte börja bråka med någon men det är lite svårt. Vi åkte nyss av båten och nu sitter vi i bilen och kollar på film samtidigt som jag bloggar. Känns sådär faktiskt. För några minuter sedan ringde grannen bredvid oss och sa att vår dörr där bak var öppen. Alla grejer ligger där men vi stannade till och kolla om det fanns kvar. Allt fanns kvar så det var ju skönt. 
 
Snart åker jag iallafall hem så om det här skiter sig får jag väl ligga och kolla på film. Längtar faktiskt efter att vara hemma hos Alex. Skulle så gärna vilja ha han här men allt blir inte alltid som man vill. Snart så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback