Sorligt

Idag har jag sovit extremt länge. Egentligen förstår jag det inte riktigt... Jag sov till (HÅLL I ER NU!) halv elva. Wow. Såklart så sov Alex ännu längre. Är ni förvånade? Inte jag iallafall, mysig kille att bädda om och pussa på det där. Jag gick upp till mamma och kollade om hon var vaken vilket hon självklart var. Min bror Johan och hans kompis Robban hade sedan länge åkt ut med båten och fiskat. Ställde ägg på spisen och gick och fixade mig. Sedan gick jag tillbaka till Alex och spelade på mobilen. 
Sedan gick vi upp och såg att vi inte hade tagit fram bröd... Hm inte så förvånad på den heller. Låter lite som jag gör det varje dag. Haha men nu sitter vi här iallafall och håller på att plocka ihop. 
 
Vi ska ju nämligen plocka ihop allt för säsongen. Lite sorligt faktiskt, även fast jag skulle vilja vara med mina kompisar hemma så skulle jag vilja komma hit när det inte är så roligt i Stockholm... Får vänta flera månader nu. Usch. 
Juste vi ska till Ikea idag, haha, vi får se om vi råkar riva stället. Nä då! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback