Tjugofjärde november

Idag har varit jättebra! Jag har ju som sagt varit med Alex och det kan inte bli dåligt! Runt två tiden blev Alex jättesugen på Subway så han hörde av sig till Ludvig och frågade om han ville äta med oss där men han åt hemma. Men jag och Alex gick iallafall ner till centrum och åt varsin Subwaymeny, hur gått som helst. Sen efter ett tag kom Ludvig dit och vi gick runt och prata. Sen helt plösligt från ingenstan så dyker Jennifer upp... Vilket för de som inte vet är min halvsysters halvsyster, hängde ni med där? Stod och pratade med henne ett tag och sen så gick hon vidare. 
 
Alex och Ludvig köpte ännumera mat och Alex köpte en spelkonsol och ett spel till den. Roligt! Ludvig åkte hem och vi gick hem sen följde jag med Alex till bussen och sa TYVÄRR hejdå till honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback