Tolv

Godmorgon alla morgon pigga! Jag och Alex vaknade halv tio, rättare sagt så vaknade jag då och Alex sov vidare. Så jag låg där med mobilen och kollade på massor av saker. Intressing! 
Iallafall så var vi och såg på Hunger Games Catching Fair igår och den var sjukt bra! 
 
Nu har vi varit och gymmat på friskis. Woho! Biffen Ida är på väg... Nja... Iallafall så tränade jag lite ben och sen så tränade jag och Alex armar. Inte riktigt min starkaste sida men det gick jättebra och tyckte faktiskt det var jätteroligt. 
Efter träningen så hämtade pappa mig och Alex och vi åkte till 12. Det är den nya underhållningsvåningen som ligger under tele2arenan. Vi gick och kollade där men det var ju inte heller så roligt, så vi gick och åt på McDonalds. Träffade Linnea och Amanda där vilket var jätteroligt eftersom det var ett tag sen och de jobba där så! 
 
Nu är vi hemma och jag försöker fixa pappas tjejs nya mobil men det går sådär...! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback