Vad har hänt den här dagen?

Som ni nästan kan gissa så har hela dagen gått åt att plugga. Behövligt och roligt så är ju jättebra! Dock har jag inte mått så bra idag heller... Har haft ont i huvudet och jätteont i magen. Vet inte riktigt vad det är? Är jag allergisk mot något eller är det bara så att jag är förskyld? Iallafall så är det konstig smärta. Idag hade jag så ont i magen att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra... Gick runt och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men sedan kom mina föräldrar till skolan för att vi skulle ha IUP, vilket är som ett utvecklingsamtal bara att det är jag alltså eleven som ska styra allt. Det gick faktiskt jättebra och jag blev super nöjd med samtalet! 
 
Men nu efter att ha pluggat sitter jag här och kollar på en massa flash mobs på youtube. Faktiskt jätteroligt! 
 
 
Var är min gosefilt idag? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback