Vadå att göra inget är väl ändå att göra något?

Båtturen hem till fastlandet var så mysig. Jag tycker faktiskt om att sitta och åka båt. Iallafall när det tar ett tag så man hinner slappna av. Vi träffade några kompisar på båten så det var också super kul. 
Vi åt lunch/middag på båten och jag betalade. För allt. För alla. Jag är pank... Nej haha! Jag skojar bara. Super gott att äta var så hungrig, jag tog pasta med kycklinggryta. Mmmmm så gott det var.  

Jag kom hem till mamma runt åtta tiden. Då satt jag bara i sängen och kollade på teve och visste inte vad jag gjorde egentligen. Jag skulle duscha men det tog säkert en halvtimme innan jag var i duschen. Så ja... Det går som det går. 

Måste bara säga att jag har haft det så härligt på Gotland i helgen. 

Chockande sover faktiskt pappa....... Ja han sover på riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback